Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъсан АНГРЕНАЖ !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Скъсан АНГРЕНАЖ !!!

    Колеги днес я фтасах яката работа,както си карам с 40 на 3-та,опаааааа айде ремъка се скъса циганския.Станалото станало,искам да попитам само какво се случва сега,има ли някаква защита или всичко е мармалад

  • #2
    Първоначално публикувано от munio Покажи съобщение
    Колеги днес я фтасах яката работа,както си карам с 40 на 3-та,опаааааа айде ремъка се скъса циганския.Станалото станало,искам да попитам само какво се случва сега,има ли някаква защита или всичко е мармалад
    Добре бе колега що не пишеш каква е колата, трябва да ти търси човек по предишни постове. Явно е бензин предполам ТС - клапаните ги пиши всички криви, водачите най-вероятно спукани и за смяна, отхлюпваш главата и действаш. Няма как, гадно е ама стават такива работи.
    пп Колега ти днес през 3 минути си пуснал 2 мнения и едното е, че колата върви супер, а другото - горното?!
    Last edited by code; d.m.y г., 19:04.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      Добре бе колега що не пишеш каква е колата, трябва да ти търси човек по предишни постове. Явно е бензин предполам ТС - клапаните ги пиши всички криви, водачите най-вероятно спукани и за смяна, отхлюпваш главата и действаш. Няма как, гадно е ама стават такива работи.
      пп Колега ти днес през 3 минути си пуснал 2 мнения и едното е, че колата върви супер, а другото - горното?!
      да моя грешка е,колата е 2.0 ТС,а да се притеснявам ли нещо за бутала биели и т.н....

      да видях темата на другия колега и му постнах мнение,не исках да му спамя,той пита за газта

      Comment


      • #4
        кажете колеги колко парички ще излезе ремонта,гледах из форума,но не намерих конкретна процедура и цена

        Comment


        • #5
          И как точно се скъса този ангренаж.На колко км. беше ремъка?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от munio Покажи съобщение
            да моя грешка е,колата е 2.0 ТС,а да се притеснявам ли нещо за бутала биели и т.н....
            - Не, едва ли.

            Първоначално публикувано от munio Покажи съобщение
            кажете колеги колко парички ще излезе ремонта,гледах из форума,но не намерих конкретна процедура и цена
            - около 600лв си приготви
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Алфист11 Покажи съобщение
              И как точно се скъса този ангренаж.На колко км. беше ремъка?
              на около 100к така пишеше,аз не съм го сменявал,защото карам колата от 2 месеца а бях планирал идната седмица да сменям всичко....

              ---------- Post added at 17:23 ---------- Previous post was at 17:21 ----------

              - около 600лв си приготви [/QUOTE]

              600, 600 нямам иззбор,без нея съм с вързани ръце

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                - Не, едва ли.

                - около 600лв си приготви
                Не ми се вярва да са само 600 лв.

                Просто ремъците и ролките са 400 лв със смяната, а освен това клапани, гарнитура, шлайф и работа - 1000+ лв.
                "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                Opel Astra J GTC

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от georgyg Покажи съобщение
                  Не ми се вярва да са само 600 лв.

                  Просто ремъците и ролките са 400 лв със смяната, а освен това клапани, гарнитура, шлайф и работа - 1000+ лв.
                  Ремъци и ролки отделно, то си е консуматив. Труда няма какво да го смята щото така или иначе се свалят.
                  Last edited by code; d.m.y г., 23:19.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #10
                    днес свалиха галавата и се оказаха следните неща-ремъка не е скъсан а с изронени зъбци,не от старост а защото е бил някакво менте, има пострадали 10 клапана (8 изпускателни и 2 смукателни)...и нищо повече

                    Comment


                    • #11
                      А провериха ли дали водната помпа се върти
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                        А провериха ли дали водната помпа се върти
                        да всичко друго си е ток,само гарнитурата е била загнила,кой знае с какъв антифриз е карана

                        Comment


                        • #13
                          За друг път ще си знаеш - купуваш кола и веднага ремъци, масла, филтри, след това регистрация и возене. Виждал съм как свалят скрапа от автовоза, вкарват в автокъщата и на следващото палене скъса ремъка.
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                            За друг път ще си знаеш - купуваш кола и веднага ремъци, масла, филтри, след това регистрация и возене. Виждал съм как свалят скрапа от автовоза, вкарват в автокъщата и на следващото палене скъса ремъка.
                            абсолютно съм съгласен с теб,винаги съм бил стриктен от към консумативи, но напоследък все няма време .....

                            Comment


                            • #15
                              колеги сега ходих да видя колата и изшлайфаната глава и кривите клапани (наистина много криви)...направи ми впечатление че водната помпа беше жулила в блока (турбинката се допираше до алуминиевия корпус от вътре) а всичко си е на мястото както трябва,О-пръстени и т.н

                              Comment

                              Working...
                              X